Van gebiedsmarketing tot omgevingscommunicatie en wat daar tussen zit...
Mede door de komst van de nieuwe omgevingswet is zowel participatie als omgevingscommunicatie nóg belangrijker geworden. Een omgevingsmanager die dit in goede banen leidt, is daarbij onmisbaar. Met plezier heb ik de afgelopen jaren invulling gegeven aan deze relatief nieuwe functie in de bouw & infra- en vastgoedwereld. Als spin in het web verbind ik partijen, zodat de neuzen dezelfde kant op staan op het moment van vergunningsaanvraag en realisatie.
Mijn kracht is niet alleen zeggen, maar ook doen! Ik wil mijn deskundigheid en advies inbrengen én het vervolgens met het team uitvoeren. Samen een hoger doel nastreven door iedereen in zijn kracht te zetten, dat vind ik het leukst. Ik behartig ieders belangen, creëer draagvlak en ontkracht weerstand door omwonenden. Stakeholders en co-makers probeer ik zoveel als mogelijk te betrekken. Met de voeten in de klei!
Is er binnen jouw projectteam behoefte aan een omgevingsmanager die inzetbaar is voor gebiedsmarketing/ omgevingscommunicatie/ participatie? Deze veelomvattende functie laat zich niet voegen in een lijstje met dingen die ik doe. Dat hangt af van het project en de uitdagingen die er liggen. Neem vooral contact op om te kijken hoe ik kan helpen.
Om een idee te geven van de projecten waar ik aan werk of gewerkt heb, verwijs ik naar ‘Ervaring’. En ben je benieuwd hoe andere mensen het werken met mij ervaren hebben?
Kijk dan bij ‘Ze zeggen het’.